söndag 2 mars 2008

Söndagsseg





Idag har det mest varit slappande i soffan, jag har känt mig lite seg...











Men jag sover med ett öga öppet ifall något roligt skulle hända.










Sen vaknar jag till liv, likt Dracula...













...och "råkar" gäspa över mattes hand som jag brukar göra (då kan hon inte säga att jag bits)












Mot kvällen kände jag mig lite rastlös så jag lyckades få dem att ta fram min favorit, alla kategorier - Zebrasvansen! Jag sprang så fort så jag fastnade inte ens på bild för jag blir helt galen av svansar!









När jag är så här galen brukar mitt galenpannaöra åka fram som husse och matte kallar det... Då står ett öra rakt upp! Jag får inte leka så långa stunder i taget med zebrasvansen eftersom jag gärna vill ligga och bita på den så efter ett tag så tog de bort den.

Men man är ju inte rådlös, trasmattor är precis lika goda att tugga på också. Idag hann jag med att gnaga lite på två trasmattor sen kom husse med "Bit-ej"sprayen... glädjedödare där.

1 kommentar:

Mona Lindström sa...

Ett tips Mållgan! Gräv ner sprayen, den smakar ju alldeles förfärligt. Vår matte har också kört med den och jag undrat om inte det klassas som djurplågeri. Barnen kan ju ringa BRIS, vart kan vi ringa? Djurens vänner eller?

Smirre med kompisar