lördag 3 januari 2009

Jultrött..Zzzz...het

Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Det är kul att vara borta men det är ändå alltid skönast att komma hem till sitt eget hus. Gamla Svartenkatten blev nog lite glad över att vi äntligen var hemma igen tror jag. Gösta var så glad över att vara hemma så han gned sig av glädje mot husses julklappsböcker medan jag förvånat såg på. Svarten blev snabbt trött av vår åsyn så hon lade sig på en stol och sov.
Gösta skyllde på jetlag och lade sig på högen med dynor till utemöblerna och somnade som en stock.
Ja, jag ville ju inte vara sämre så jag kröp till min gamla bädd och kurade ihop mig.

Åååh, min säng! Vilken lycka!
Det är jobbigt med julfirande och jullov, jag har aldrig varit så här trött och slut någon gång. Vem vet, vi kanske sover än?

Hoppas det! Jag äälskar att sova...Zzzzz..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är allt bortskämd du ..vi här på Kenneln, har haft det jätte kallt -28 var det en morgon, vi frös bara lite, men matte tyckte vi skulle ha täcken på oss..fatta inne, men det var ganska skönt!ha en bra start på nya året, vi kanske ses! Vi på Allettes