tisdag 8 juli 2008

Sommaren är kort...

Sommaren är kort och trots att matte och husse är lediga så har de inte riktigt tid att skriva åt mig i bloggen så mycket som de vill. De har varit utomlands en vecka och saknat mig jättemycket. Själv var jag på spaanläggning hos mattes föräldrar och blev myycket ompysslad. Mattes mamma tycker att jag är så mänsklig, jag förstår precis allting hon säger. Och sen är jag ju så fin och så snäll och så....
Här är vi i alla fall vid mitt springställe i början av sommaren, en riktigt varm dag. Jag var så trött så jag ville inte springa som jag brukar, matte och husse trodde nästan jag var sjuk...

Vem vred på bastun?

Fy fasen vad jag svettas!




Skugga, jag behöver skugga!



Jag dööööör!

Ooops, måste andas...


Nu är jag utvilad igen! Var är bollen?




Inga kommentarer: