tisdag 8 juli 2008

Midsommarfirande!

Min första midsommar med husse och matte var ganska trevlig även om det var lite konstigt... Människorna dansade kring en stolpe (som jag gärna hade pinkat på om jag hade fått...) och sjöng, mycket konstigt...

På kvällen tog vi en promenad..

Mattes pappa fick öva på att promenera mig eftersom de skulle vara mina betjänter i en vecka när matte och husse var på Menorca...


Här är pinkpinnen som jag aldrig fick komma nära!
Matte ville att jag skulle ha en midsommarkrans på huvudet men husse tyckte det var att gå till överdrift (han tyckte det räckte med tomteluva till jul...). Blommor hör till på midsommar, vi får se om det kan bli en krans nästa år efter lite bearbetning...




Lite brädspelande på kvällskvisten är aldrig fel en skön midsommarkväll!



Inga kommentarer: