onsdag 23 juli 2008

Sommar, sommar och sol...

Hej alla läsare!

Ni undrar säkert vad jag gör under min semester, eller hur? Jag har varit på en massa utflykter men det berättar jag om en annan gång. Nu när solen äntligen är tillbaka så gillar jag mest att hänga på altanen och sola.


Ja, bara slappa och slöa i solen ni vet...

Idag var det så varmt så husse tog fram poolen till mig så jag kunde bada. Matte och husse är lite oroliga över att jag ska få solsting när jag ligger och steker mig i solen så därför köpte de en exklusiv pool på ÖB för 39 kr i början av sommaren...


Vattnet är kallt som satan, ni skulle känna själv! Undrar hur lång tid det tar innan de börjar fatta att jag vill ha vattnet uppvärmt, inget jädra SMÄLTVATTEN FRÅN NÅGON GLACIÄR! Fast det är ganska läskande att dricka, hoppas ingen kissat i poolen bara...


Husse och matte brukar kasta i en boll i poolen för att få mig att kliva i och svalka mig...



...men jag är väl inte dummare än att jag kan plocka upp den ur vattnet...





...och springa ut på gräsmattan och leka med den istället!
-Hallå, husse och matte! Ropa när vattnet börjar närma sig 30 plusgrader, då kan jag kanske överväga att komma tillbaka till poolen...




Inga kommentarer: