torsdag 15 april 2010

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

Påsken var grå men sen kom SOLEN!!! Jag har fått vårkänslor och känner mig som valp på nytt! Livet leker, hormonerna sprudlar och ingen sprätter bättre än vad jag gör, så det så. Allt blir lek, jag letar pinnar och struttar runt med dem på gården så mina öron fladdrar i takt med mina steg. Jag älskar våren!!!!! När vi är inne så letar Batman och jag solfläckar på golvet och ligger och solar och njuter, se själva.
Ibland blir man dock lite orolig, för mycket sol är inte bra det heller har jag hört. -Hallå Batman! Lever du? Har du fått solsting?
-Jag tror vi måste tillkalla ambulans, han rör ju inte på sig!
-Jahaaaa, låg du bara och solade! Då delar vi väl matta och samsas om solen.
-Visst är väl livet bra härligt i alla fall?
-Bara ligga i solen och pilla navelludd, det är livet det!
-Var är mina solbrillor tro?
-Du och jag Batman..
-Jaaa, du och jag Mållgan... i solen..

1 kommentar:

Diana61 sa...

Så det är här vackra Batman har hamnat. Han är så fin tycker jag är bror till våran Milo. Hur är han i sättet att vara? Undrar om han har drag som Milo har.Milo är lugn, cool och kärleksfull och försiktig av sig. Har mycket från sin far i sig i sin Coolhet.