fredag 30 april 2010

Hipp, hipp, hurra på min 3-årsdag!

Ja just det, idag blir jag tre hela år! Ser fram emot en hel dag där jag bara får ligga på soffan och blir handmatad..eller?

Nejdå, inte får man sola sig själv i födelsedagsglansen inte, här är det späckat schema. Husse fyllde 30 i förrgår och husses mamma fyllde 60 igår så det blir kalas och firande hela helgen. Lite orolig är jag för att jag inte kommer får vara i centrum såklart, å andra sidan kommer det blir mååååååånga att charma och tigga ifrån. Så många så ingen kommer kunna hålla koll på om jag fick tårta trettiotvå gånger eller inte. Både fördelar och nackdelar alltså.

Den största nackdelen är att min matte lyckats pricka in min vaccination på min födelsedag, som vanligt... Vaccinationskompensation blir det då = mycket fjäsk och godsaker.

Skickar en födelsedagshälsning till alla mina syskon och tänker lite extra på de syskon som tyvärr inte busar med oss längre..

2 kommentarer:

Marie sa...

Grattis Mållagan på din födelsedag önskar mamma Tracy.
Och Gratta även husse som fyllt år.

Många kramar från oss på Allettes
Kennel

Trolle sa...

Grattis brorsan!
Hoppas du haft en bra dag idag!
Jag har då legat ute hela dagen och bara solat! Mysigt!
Vi måste ses snart!

Vovv Vovv Trolle (Allettes Royal True Blue)