fredag 31 oktober 2008

Den ännu större överraskningen...

Det här är vår nya kattunge som matte och husse har kallat Margot i tre veckor. Jag har aldrig fattat varför de har sagt "det är en söt liten tjej".
Jag har funderat på om jag haft fel så jag har dag ut och dag in undersökt katten..

..både fram...
..och bak, och visst sjutton är vi lika. Jag visste väl att det var en kille! Det var en stor överraskning för matte och husse när kattungen skulle vaccineras på Djursjukhuset igår och veterinären kommer med den stora överraskningen att Margot inte är en tjej utan en kille.. Ha, ha, ha! De kunde ju ha frågat mig så hade jag berättat på en gång! Men, men...vem lyssnar på en hund?
Hur som helst så är det min favoritkompis, hona eller hane spelar ingen roll! Gösta heter katten nu och vi är faktiskt bästisar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fa ntastiskt att du hade rätt!!
Schysst med en katt kille kompis.kram på er alla från Tyresö